زنگ تفریح

ترول،مطالب خنده دار و جالب،عکس های دیدنی و...

زنگ تفریح

ترول،مطالب خنده دار و جالب،عکس های دیدنی و...

هنرمندی روی دست + عکس

هنرمند مشهور ایتالیایی گویدو دانیلی متولد 1950 میلادی است و در میلان زندگی می کند. در ادامه تعدادی از آثار خارق العاده وی را که بر روی دست نقاشی کرده است را خواهید دید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


















نظرات 7 + ارسال نظر
behnam یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:39 ب.ظ http://bafery.blogsky.com

داش وبت 20ه.حتما بهم سری بزن.برای تبادل لینک هم آمادم.منتظرتم.........

لطفا آدرس وبلاگ رو درست وارد کنید

zahra یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:20 ب.ظ http://www.sooooti.blogfa.com

سلااااام آپم بدو بیا

[ بدون نام ] دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:13 ق.ظ

سلام دوست خوبم . وبلاگ قشنگی داری . من هم یک نویسنده در خصوص کارهای هنری هستم . اگه قابل دونستی به وب من هم سری بزن در صورت تمایل می تونیم با هم تبادل لینک داشته باشیم . اگه منو لینک کردی خبر یده تا من هم تورو لینک کنم
متشکرم

سلام دوست عزیز آدرس وبلاگت رو وارد نکردی. من چطور به وبلاگت سر بزنم.

الین یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:48 ب.ظ

عالی بود.واقعا زحمت کشیدید***

ممنون :)))

الین یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:55 ب.ظ

اون اخریه فیل هست یا کرگدن?

کرگدنه =))

kimia چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:35 ب.ظ

ali bod.

فاطمه پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:56 ب.ظ

خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد