زنگ تفریح

ترول،مطالب خنده دار و جالب،عکس های دیدنی و...

زنگ تفریح

ترول،مطالب خنده دار و جالب،عکس های دیدنی و...

اس ام اس سرکاری (سری دوم)

این سیب، بهترین سیب، شکل سیب، سر سیب، کار سیب، گذاشتن سیب، یه سیب، آدم سیب، الافه سیب.

حالا سیب هارو حذف کن. از اول بخون



دیروز کلی انتظار کشیدم نیومدی امروز التماس کردم بازم نیومدی میترسم فردا چشمامو پر از اشک کنی و باز نیای! چه بد دردیه یبوست...!!!!!



دیروز می خواستم یه گل زیبا برات بخرم رفتم داخل به فروشنده گفتم اون گل پشت ویترین چنده؟ گفت :اون گل نیست آیینه است.



امروز سالگرد تولد پت و مته! تو هم مثل من این روز رو به خنگ ترین کسی که میشناسی تبریک بگو!!! جنبه داشته باش واسه خودم نفرست



روحت شاد و یادت گرامی.. این اس ام اس رو واسه هرکی فرستادم فرداش مرد. مواظب خودت باش. :-)


لباسها در آب کوتاه میشوند و برنجها دراز.
در درازای زندگی لباس باش ودرپهنای آن برنج
و اگر عمق این پیام را نفهمیدی

بدان که تنها نیستی، چون منم نفهمیدم!



بعضی آدما مثله این سس خرسیا میمونن، فقط ترتر الکی میکنن، بازدهی هم ندارن کصافطا :| :| :|



عاقا من یه لحظه رفتم تو فکر! حالا بگو فکر چی؟
تو فکر بودم که سایت پیوندها چندتا بازدید داره؟ نه جدی!



ایرانسل در آینده ای نزدیک:
مشترک گرامی
اومدم سر کوچتون، در خونتون خونه نبودی
راستشو بگو با همراه اول کجا رفته بودی!؟



میدونی بی مغزها سکته نمیکنند. خوش به حالت واقعا



بار اول که نگاهم کردی فکر کردم عاشقی،...
بار دوم فکر کردم دیوانه ای،...
بار سوم فکر کردم دوستم داری...
اما بعدها فهمیدم آدم ندیده ای!



عاغا یه بارم حس درس خوندن وجودمو فراگرفت دست راسم رف طرف جزوه که بخونمش هیچی دیگه دس چپم یکی محکم زد پشت دس راستم که دیگه از این غلطیا نکنه
یه همچین آدم درسخونیم من بععله



میگن واسه کسی بمیر که برات تب کنه، الان یه نمه تب دارم، برنامت چیه؟



اگه تمام مردم دنیا جمع شن تا تو رو از من بگیرن. بهشون میگم چرا زحمت کشیدین. خودم میاوردمش؟؟؟؟



آمازون با تمام درختاش...
آسمون با تمام ستاره هاش...
دنیا با تمام آدمهاش...
بارون با تمام قطراتش
خلاصه اگر همه رو با هم جمع کنی، خیلی می شه!


نظرات 1 + ارسال نظر
بهروزپور دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:27 ب.ظ http://english2011.blogsky.com/

جالب بودن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد