زنگ تفریح

ترول،مطالب خنده دار و جالب،عکس های دیدنی و...

زنگ تفریح

ترول،مطالب خنده دار و جالب،عکس های دیدنی و...

اس ام اس سرکاری (سری اول)

باعرض سلام و خسته نباشی خدمت نیمه گمشده ام، کدوم گوری هستی نکبت؟؟؟



یه روز ستاره ای از آسمون اومد پایین و بهم گفت :یه آرزو کن
من تو رو ازش خواستم
گفت :محاله!
گفتم :چرا؟
گفت :من تو کار جنس بنجل نیستم!



ﺧﯿﻠﯽ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ! خعلی
ﻧﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﮐﻮﻩ ﮐﻨﺪﻩ ﺑﺎﺷﻢ! ﻧﻪ!
ﯾﻪ ﺩﻩ؛ ﺑﯿﺴﺖ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺍﯼ ﺩﺭﺱ ﺧﻮﻧﺪﻡ!



های، ساری، آی هو نو اس‌ام‌اس فور یو تودی!
هی، آی سید نو اس‌ام‌اس فور یو!
در ایز نو اس‌ام‌اس فور یو!
الاغ، میگم اس‌ام‌اس برات ندارم، حالا هی بخون!



خیلی وقته که میخوام چیزی بگم اما تا حالا روم نشده
د
د
دو
دوس
دو سه لیتر بنزین داری به من بدی؟؟؟






موضوع انشاء :تعطیلات نوروز را چگونه گذراندید؟؟؟

انشاء ما :بنام خدا، تو گوگل.... 13بدر تو فیسبوک



ﺟﺎی ﺧﺎﻟﯿﺶ را ﻧﻪ ﮐﺘﺎب ﭘﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ، ﻧﻪ ﻗﻬﻮﻩ و ﻧﻪ ﺣﺘﯽ ﺳﯿﮕﺎر، ﻣﻦ دﻟﻢ آی ﻓﻮن 5 ﻣﯽ ﺧﻮاﻫﺪ!



گلابی شد 5 تمن از این به بعد بهت گفتن گلابی، خوشحال شو :دی



سلام انشالله پس فردا عازم حرم امن الهی و مدینه منوره هستیم، ضمن خداحافظی، صمیمانه تقاضای حلالیت دارم. نایب الزیاره شماخواهم بود. خدانگه دار والتماس دعا
اگه میخواستم برم مکه اینجوری خوبه پیام بدم؟!!!!!!!!!



افت تحصیلی پیدا کرده اید؟
مشروط میشوید؟
هی زرتو زرت شکست عشقی میخورید؟
ترشیده اید؟
به افق بپیوندید ما محوتان میکنیم!
محوستان شریف!!!
با مجوز رسمی از وزارت افق



کوچ پرندگان به من آموخت، مسافرت گله ای حال میده.



به اندازه تمام سلول های بدنم دوستت دارم (ازطرف یک تک سلولی)
شوخی کردم بابا تو که میدونی نفس منی! (از طرف یک مرده)



ﺩﺧﺘﺮﺍﻥ ﺩﻡ ﺑﺨﺖ ﺑﻪ ﺩﻭ ﮔﺮﻭﻩ ﺗﻘﺴﻴﻢ ﻣﻴﺸﻦ:
ﮔﺮﻭﻩ ﺍﻭﻝ
ﮔﺮﻭﻩ ﺩﻭﻡ
ﺍﻳﻦ ﺩﻭ ﮔﺮﻭﻩ ﻫﻴﭻ ﻓﺮﻗﻲ ﺑﺎ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺭﻥ...
ﭼﻮﻥ ﺗﻌﺪﺍﺩﺷﻮﻥ ﺧﻴﻠﻲ ﺯﻳﺎﺩ ﺑﻮﺩ،
ﺗﻮ ﻳﻪ ﮔﺮﻭﻩ ﺟﺎ ﻧﻤﻴﺸﺪﻥ،
ﺑﻪ ﺩﻭ ﮔﺮﻭﻩ ﺗﻘﺴﯿﻤﺸﻮﻥ ﮐﺮﺩﯾﻢ |:



اونقدر که انیشتین و گراهام بل و رابینسون تو تبلیغات اپراتورهای کشور خوش درخشیدن تو زمینه های علمی خوش ندرخشیده بودن



پروانه اگر سوخت به درک. دور شمع چه غلطی میکرد؟؟؟؟؟؟
واقعا اون جا چیکار میکرد؟؟؟




نظرات 2 + ارسال نظر
رها یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:24 ب.ظ http://iraniansfun.blogfa.com

ok movafegham
link kon khabaram kon

رها یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:25 ب.ظ http://iraniansfun.blogfa.com

ok

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد