زنگ تفریح

ترول،مطالب خنده دار و جالب،عکس های دیدنی و...

زنگ تفریح

ترول،مطالب خنده دار و جالب،عکس های دیدنی و...

جملات پ ن پ سری دوم

دوستم اومده بود خونمون سگم پارس کرده بود. دوستم گفت سگته. گفتم پ ن پ گربست تغییر صدا داده.


اومدم یه سوسکو تو آشپزخونه بکشم... رفیقم می گه :می خوای بکشیش؟ گفتم پَ نَ پَ می خوام باهاش وارده مذاکره بشم اجاره خونه رو شریکی بدیم


تصادف کردم، زنگ زدم ۱۱۰... پلیسه اومده میگه تصادف کردی؟! گفتم پ نَ پَ اینا همش نقشه بود بیای ببینمت!


روی دیواره یه سوپری زده بود به یه کارگره ساده نیاز مندیم رفتم تو میگم ببخشید به یه کارگره ساده نیاز مندید؟! میگه پَ نه پَ به یه کارگر گل گلی نیازمندیم اگه خال خال یشمی صورتی هم باشه قبوله


به یارو میگم چک رو پشت نویسی کن. میگه ببخشید یعنی باید مشخصاتم رو بنویسم؟! میگم په نه په. باید 3 بار از روی درس کوکب خانم بنویسی!!!


به دوستم میگم دارم واسه چند روز میرم آبادان. میگه واسه کار داری میری؟

په نه په یه دماسنج خریدم دارم میرم دمای اونجارو اندازه بگیرم.



یک روز من و بابام روی منقل کباب گذاشته وتکون می دادیم مامانم گفت کباب درست می کنین؟؟؟
گفتم پ نه پ داریم فوتبال دستی بازی می کنیم.



میگه اگه با گوشی برم اینترنت از شارژم کم میشه؟
پ ن پ از ذخیره ی ارزی کشور های عضو اپک کم میشه



دارم میرم امتحان ارشد هف هش تا شکلات بزرگا خریدم
دختره میگه میخای بخوری میگم پ ن پ عمت مرده دارم میبرم سرقبرش خیرات بدم



در قابلمه رو که برداشتم نتونستم جلو خودمو بگیرم یک مشت برنج ریختم بالا. داد زدم :آی سوختم. میگه :داغ بود؟ پ نه پ! یاد گرسنگان عالم افتادم جیگرم سوخت



به یارو میگم :حاجی بزن تو دنده من حل میدم روشن شه. میگه بزنم 2؟ میگم :پ ن پ بزن 3 فوتبال داره!!



رفتم پیش صافکار ماشین. یه نگاه به ماشین کرده میگه :تصادف کردی؟ گفتم پ ن پ از جلوبندی تکراری ماشینم خسته شدم گفتم برای تنوع با چکش بکوبم همه جاش جدید بشه!!!!



دارم ماشین می شورم دوستم میگه :داری ماشین می شوری؟ میگم :پ ن پ دارم ماشینو آبیاری میکنم بزرگ شه بشه کامیون!!!



روی نیمکت توی پارک روزنامه دستمه. یکی اومده میگه :روزنامه میخونی؟ میگم پ ن پ سبزی خریدم نمیدونم تو کدوم صفحه گذاشتم!!!



دوستم اسم خانمم و تو شناسنامم دیده می گه زنته؟ گفتم پ ن پ دختر همسایمونه اسمش تو شناسنامه باباش جا نشده اینجا زدن گم نشه.


نظرات 2 + ارسال نظر
گروه پارس چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:43 ب.ظ http://pars-gp.ir

از گروه تازه تاسیس ما پشتیبانی کنید. هم اکنون نیاز به پشتیبانی شما داریم. منتظرتم دوست من www.pars-gp.ir

حمید پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:14 ب.ظ http://tanzefacebooki.blogfa.com

سلام.ممنون از بازدیدتون.شما هم لینک شدید

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد